COVID - 19 ve Sonrasında Dijital Dünya ve Müşteri Deneyimi

29.04.2020 17:00:00

Bu webinarımızda, Sn. Cemile Şenulubaş'ın moderatörlüğü ile Sn. Ali Tüzmen ve Sn. Mehmet Kırca ile birlikte, iş dünyasında ve yeniden tanımlanmakta olan "normal"i anlamaya çalışırken müşteri deneyiminin nasıl şekilleneceğini ve dijital dönüşümün bu “yeni normal” deki rolünü değerlendireceğiz.Kriz dönemlerinden daha güçlü çıkmak için kısa ve orta vadede odaklanılması gereken konuları irdeleyeceğiz ve hızla dijitalleşen müşteri deneyimini yönetirken stratejik ve taktiksel anlamda dikkate alınması gereken faktörleri analiz edeceğiz. İş dünyasının gündemindeki en kritik konulardan birini ele alacağımız bu webinarımızdan maksimum fayda sağlayabilmek adına dinleyicilerimizin görüşlerini önemsiyoruz.Bu çerçevede sizlerden gelecek soruları da webinarımız sırasında öncelikli olarak cevaplamak isteriz.

‪29 Nisan Çarşamba günü saat 17:00’de gerçekleştireceğimiz webinarımıza kayıt ve sorularınızı iletmek için lütfen aşağıdaki linke tıklayınız:

https://bit.ly/2VtFTy5

© 2017 ROBERT KOLEJ MEZUNLAR DERNEĞİ