MADMEN2'DEN X-MEN’E: YARATICILIĞIN YENİ SÜPER KAHRAMANLARI

11.1.2018 19:00:00

MADMEN2DEN X-MEN’E: YARATICILIĞIN YENİ SÜPER KAHRAMANLARI

REKLAMCILIĞIN DEĞİŞEN TANIMI

RC 96 mezunlarımız İsmail Seval, Toygun Yılmazer ve Viktor Kuzu'nun katılımıyla gerçekleşecek olan söyleşimizde reklam dünyasında yaratıcılığın değişen tanımını ele alacak olan konuklarımız yeni gelişmeler, yeni disiplinler, yeni yöntemler, yeni dünyaya uyum sağlamak ve başarılı olabilmek için gereken profesyonel özellikler hakkında konuşacaklar.

İsmail Seval RC 96
1978 yılında İstanbul’da doğdu. Robert Koleji, Koç Üniversitesi, University of East Anglia ve Harvard Business School’da eğitim gördü. İletişim kariyeri boyunca 50’yi aşkın lokal ve global markaya danışmanlık ve stratejik planlama desteği verdi. 2015 yılında Directory dergisinin dünyanın en iyi 50 planlama direktörü listesinde 22. sırada gösterildi. Effie, Kristal Elma, Kırmızı,Felis ve Cannes Young Lions gibi prestijli yarışma ve festivallerde jüri üyesi ve konuşmacı olarak yer aldı. Aralarında Boğaziçi, Bahçehir, Bilkent, Bilgi ve Koç Üniversitesi’nin de bulunduğu önemli yüksek öğretim kurumlarında konuk olarak eğitimler verdi. Sektörel yayınlarda pek çok makalesi yayınlandı. Daha önce FLNC, TBWA, J.Walter Thompson,Y&R Brands, Concept ve Leo Burnett’te yer alan İsmail Seval, halihazırda Publicis Group’ta yeni nesil içgörü toplama ve strateji oluşturma araçları geliştiriyor.

 

Toygun Yılmazer RC 96
2000 yılında internet şirketi IXIR’de başladığı iş hayatına TBWA\Istanbul’da devam etti. TBWA\Londra ve TBWA\Hamburg ofislerinde deneyim kazandı. 17 yıl boyunca TBWA\Istanbul’un Türkiye’nin en büyük ve en çok ödül alan ajansı olma macerasına ortak oldu.
Euro Effies, Effie Türkiye, MediaCat Felis, Kristal Elma ve Kırmızı gibi birçok yarışmada jüri üyeliği görevi üstlendi. Golden Drum, Kaktus Festival, Kristal Elma, Digital Age Summit ve SXSW festivallerine konuşmacı olarak katıldı.
Strateji ve inovasyon odaklı Disruption Workshop atölyeleri yönetiyor. TBWA grup şirketlerine hizmet veren START adlı stratejik planlama ekibine ve NABZ adlı dijital içgörü ve içerik ekibine liderlik ediyor.

Viktor Kuzu RC 96
Istanbul Amerikan Robert Lisesi ve Marmara Üniversitesi’nden mezun oldu, ilk işini ünivesite yıllarında kurdu, birkaç yıl içinde batırdı, Güzel Sanatlar Grubu’na stratejik planlamacı olarak katıldı, yıllar içinde birçok markanın pazarlama ve iletişim stratejilerinin oluşturulmasına yardımcı oldu, 2012 yılında marka iletişimi ve pazarlama dünyasının yeni katmanlarını keşfetmek için Öner Şahin ve Taylan Yapıcı ile birlikte BLAB’ı kurdu. 2016 yılında veri temelli bir davranışsal pazarlama şirketi olan Deeper’ı kurdu ve insan irrasyonalitesini verinin rasyonelliği ile anlamlandıran teknolojiler üzerinde çalışmalarına devam ediyor.

Etkinliğe Katıl

© 2017 ROBERT KOLEJ MEZUNLAR DERNEĞİ